Jan 19, 2012

Dukan diet - day 10 what I ate and the weight in day 11

Yesterday I was in Copenhagen and for real walked non stop for 8 hours! I thought it would be hard to find a place to eat Dukan style, but at the top floor of Magasin (shopping mall) they had a sallad buffe with chicken file, just perfect! I didn't eat any snacks, so when I got home at 8 in the evening I was very hungry, not good to have that much time in between meals.

Breakfast as usual
Snack: 2 cups of coffe, trying to kick start my stomach

Lunch, sallad with chicken file. vinegar

Dinner, left overs, ground beef with veg, sallad with vinegar
The weigh in this morning showed that not going to the toilet gives bad results, with 62,2 kg I have gained 0,3 since yesterday. This morning I took some laxative pills that takes 6 hours to work, so we will see tonight :)
I wanted to go to the gym tonight, but from to much training and the walking yesterday I literally cant WALK today... so I will rest one more day.

3 comments:

  1. Hej Kim.
    Tack för besöket:)
    Snyggt efternamn du har:), jag hette det som ogift.
    Ett tips om magen är kärv; blanda ner hela llinfrön i yoghurten, max 2 msk om dagen är rekomenderat.
    Och så glöm inte vattnet!
    Du är jätteduktig, heja på!
    Mvh Kin@
    Dukan is my thing

    ReplyDelete
  2. Hej Kim,
    Jag känner Kin@, men det var inte hos henne jag hittade dig utan hos Milou (http://milouochkarriaren.blogspot.com/).
    Jag har hållit på länge med Dukan, det gick trögt i slutet av förra året, men jag har i alla fall tappat 21 kilo, och nu är jag i full gång med cruise igen.
    Ett annat tips för att hålla magen i trim är psylliumfrön som man kan strö på fil eller youghurt eller använda när man gör Dukanbröd. Har även använt dem när jag gjorde gojibär-sylt till Dukansk ostkaka med citrontwist.

    ReplyDelete
  3. Wow 21 kilo!!!!! Jag känner verkligen att Dukan fungerar, är aldrig hungrig o har inte så mycket sug, det är som sagt det här med magen som är mitt största problem. Tack så jätte mycket för tipsen, jag har redan idag lagt på psylliumfrö 1 msk som jag hade i skåpet, hoppas det fungerar så jag kan gå ner allt det jag har hållt kvar i kroppen :)
    En stor eloge till er båda två, kämpa på!

    ReplyDelete